Tuesday, October 16, 2007

Queer as Folk

"A drama which follows the lives of three men living in Manchesters gay village. Stuart is rich and gorgeous, Vince is funny and Nathan is young and wild as he findfs his own identity"



Nici nu stiu de cand nu m-am bucurat asa la un serial. Cred ca am trecut de faza Sex and the city - pe care oricum il vad si revad. Insa acest show este altceva. Povestea este bine scrisa, bine jucata, nu am terminat tot de vazut dar pana acum nu am de zis decat de bine. Muzica?! Excelenta! Costumele? Locatiile, castingul..nu o sa vedem asa ceva la noi nici in 300 de ani. Va dau scris, vorba lui Mircea Badea.

Ce sa zic? Este ceva care iese din tipare. Este o lume pe care cine nu vrea sa o cunoasca ar fi bine sa se uite la acasa tv. Nu este un film pentru orice "ochi". Este numai pentru priviri alese, as zice. Mie imi place la maxim. Sa zic de rau?! Nu am ce..Nu am de ce.

Este genul de serial care te face sa vrei sa vezi episoade iar si iar. Si eu asa fac.

Pe cine iubesc - Stuart Alan Jones, desigur.

No comments: