Thursday, May 8, 2008

Ashes and snow





Către Printesa Elefantilor
Am dispărut acum exact un an
În acea zi, am primit o scrisoare
care m-a chemat înapoi în locul
unde a început viata mea cu elefantii.

Iartă-mă te rog că tăcerea dintre noi
a rămas nerisipită vreme de un an.

Această scrisoare rupe acea tăcere.
Ea marchează prima din cele
365 de scrisori ale mele către tine
Câte una pentru fiecare zi de tăcere
În aceste scrisori, voi fi eu însumi,
cum niciodată n-am să fiu mai mult
Ele-mi sunt hărti ale Căii Păsărilor
si sunt tot ceea ce stiu a fi adevărat.
Îti vei reaminti totul.
Totul va fi ca înainte.
O experienta..

1 comment:

Madalina-Claudia Murarescu said...

"the wales do not sing because they have an answer. they sing because they have a song"
foarte mult mi-a placut. l-am vazut cu niste persoane foarte dragi mie, intr-o atmosfera jazzy.