Tuesday, September 23, 2008

The Other Boleyn Girl vs The Tudors

Cu Natalie Portman, Scarlett Johansson.
Am vazut filmul asta dupa ce am vazut primul sezon din The Tudors. Asa ca nu pot sa nu fac o comparatie intre cele doua povesti. Natalie Portman face un rol mult mai slab decat NATALIE DORMER.
Serialul e comercial, filmul pare ca respecta mai mult istoria. Daca as fi facut ceva documntare as fi putut sa scriu care e mai aproape de realitatea acelor vremuri, insa pentru ca nu stiu, scriu ce am vazut si cum am vazut eu.
In serial atmosfera este mai vie, filmul pare foarte inchis ca si imagine, costumele sunt destul de greoaie si incomode, actorii nu sunt destul de "fermecatori" in film si in comparatie cu serialul.

The Other Boleyn Girl


The Tudors
aici: http://www.youtube.com/watch?v=n7S6S5XOmNM

Oricum, de vazut ambele. Si de cautat Henry the VIII ca sa vedem cum e Anne Boleyn jucata de Helena Bonham Carter.

No comments: