Monday, September 3, 2007

Weekend de film

Pink Panther
Vineri seara am ras cu Bojemoi si Steve Martin. Am regasit un Jean Reno fara barbitza si usor imbatranit. O comedie spumoasa, am ras cu lacrimi.




Fracture
Am vazut sambata cu Ryan Gosling (pe care il iubim si care a facut un rol excelent) si cu marele Anthony Hopkins (despre care nu mai exista cuvinte de lauda care sa nu fii fost deja spuse).




Reign Over Me
Am zis mereu ca Sandler este o minune de actor. Nu numai in rol de comedie. Eu il iubesc de pe vremea lui Spanglish - pe care l-am vazut de atatea ori si inca l-as vedea cu placere. Insa rolul din Reign over me este exceptional.



Blades Of Glory
O porcarie. Nici macar nu este o comedie ok. Nu mi-a placut nimic. Castingul prost, filmare de duzina, povestea proasta.




Am revazut Knocked Up! Si am ras si am zis "asta da comedie!":))

No comments: