Wednesday, April 23, 2008

Mario Vargas Llosa "Travesuras de la niña mala"


Ratacirile fetei nesabuite - am citit cartea asta cumva fara sa respir. Fata asta seamana atat de tare cu o iubire a mea a carei viata este o continua aventura, o alergatura intre oameni, cu mici episoade de depravare.
Nu stiu daca eu voi avea puterea sa astept o viata aceasta iubire, asa cum "baiatul bun" a asteptat-o pe "fata rea"..Stiu ca anumite carti iti sunt sortite in anumite perioade ale vietii. Si perioada "fetei nesabuite" a fost potrivita mie acum..Poate am sa invat ceva din cartea asta, poate sunt iubiri pentru care merita sa astepti o viata. Sau poate nu. Poate imi va pica in mana o carte despre cum trebuie sa mergi mai departe fara sa intorci capul. Si sa mergi..fara sa te opresti.
Dupa "Povestea noptii" si "Ratacirile fetei nesabuite" sigur urmeaza o carte care imi va da de gandit..Oare e cazul sa recitesc ceva?


No comments: