Monday, May 7, 2007

Cartarescu. Al nostru.


Mie imi plac nuvelele lui Cartarescu. Si mi-a placut si De ce iubim femeile. Dar foarte tare mi-a placut Ruletistul. Si apoi Rem. Si Gemenii..si Mendebilul..tot Visul lui imi place.

Cartarescu scrie din suflet, scrie despre lumi pe care noi le stim, scrie despre oameni care locuiesc pe Stefan cel Mare, despre aventuri pe care le-am trait si noi in picimea noastra. Cartarescu scrie si bucura cu cele scrise. Nu am citit nici Orbitor, nici Enciclopedia Zmeilor..Dar ce am citit m-a bucurat. Am cumparat Baroane! si am dat-o cadou ca sa se bucure alt om, unul drag mie.

Stiu ca nu am cumparat carti ale lui pentru ca nu mi-a placut coperta si nu mi-a placut un font..mi s-au parut imposibil de citit in formatul acela.

Nu conteaza. As vrea sa citesc Jurnalul.

Si sa ii multumesc ca este cum este. Fantastic.

No comments: