Wednesday, May 2, 2007

Cartile pe care nu le terminam niciodata. Nici nu le incepem.Sau ne saturam de ele.




Exista carti de care te apuci caci iti sunt recomandate. si iti plac pret de cateva pagini. apoi "recomandacul" te intreaba si te preseaza si zice: deci?! cum ti se pare??tare nu??

si tu iti zici: futu-i, nu pot sa trec de pagina 251 si asta ma intreaba ce parere am.

Pai, deci, ca sa zic asa..sunt carti pe care nu le pot termina si pace. Nu mai intra. Am ajuns la "jumatea" lui Midnight children si s-a rupt filmul. Am lasat cartea pe un colt de etajera si acolo a ramas pana in zilele noastre, daca nu cumva, in imbecilitatea mea am deja recomandat-o si imprumutat-o cine stie cui.

Piticul mi-a placut..tot asa. Pret de jumate. Desi este o carte subtirica a existat un moment in care mi-am zis ca nu mai vreau sa stiu ce face acel pitic rau.

Hesse - nu am putut nici sa deschid jocul cu margele de sticla. Carte noua, cu miros de cerneluri si lipici. Este pusa la loc de cinste, undeva in biblioteca.

Kundera. Pai da, dupa ce a trecut trendul de a citi Kundera nici nu imi mai vine sa pun mana pe vre'o carte. Citea toata Alma Kundera si era foarte cool sa vorbesti despre cartile lui. Si mai ales era cool sa intrebi: "Cum?? Nu ai citit INCA? Puah!"

Ei bine, nu. Nu am citit. Inca.

Nu am citit Marc Levy. Nu am avut si nici nu am vrut sa dau banii pe ceva care mi s-a parut (no offence) cam siropel. Parca mi-am imaginat doamnele in metrou cu lacrima in coltul ochiului citit "Te voi revedea" sau pana ne-om revedea..sau cum ii zice.

Dar! Am citit Coelho. Deci, am fost in trend cand "ierea" trendul! Ha!
Ba chiar am tradus 99% din La Raul Piedra Am Sezut Si Am Plans. Si pana sa mai traduc eu 1% au publicat-o astia si mi-au infranat bucuria de a fi tradus eu insami o foarte frumoasa poveste de amor si despre credinta. Insa pentru mine a fost minunat. Mi-a placut Coelho ca citea Serban si mi-a dat si mie Veronika isi doreste sa moara. Apoi mi-a dat Alchimistul , apoi a adus din Anglia noutatea cu raul Piedra. Si apoi am primit 11 minute de la Andi, inainte de a pleca in Franta, ca sa am motive de lacrimat si taiat vene.
Apoi am mai citit inca ceva si nu am mai putut sa citesc caci murea trendul si omul nu se mai oprea din scris. Si scria si venea si il intervieva lumea..si gata.

1 comment:

Anonymous said...

Yeah!.. Si eu le-am devorat pe toate, demult, dintr-o rasuflare... De fapt, daca citesti o carte de Coelho, le-ai citit pe toate.

Romeo, rozaginza@yahoo.com