Friday, May 25, 2007

Gogol Bordello - proaspete informatii de dupa..

In deschidere Nighloosers. Dragut. Apoi Shukar. "Romanii imputiti" au dansat si s-au bucurat de felul in care Dj Vasile i-a facut pe "neste" domni vedete cu pretentii..
Apoi Gogol Bordello. Foarte frumos cantat si frumos public.Lumea pe care o stiu din Fire-ul de pe vremea tineretii, din Vama tineretii, din locuri diverse. Am revazut oameni pe care nu ii cunosc, dar ii stiu totusi. Parca timpul s-a oprit in loc.
Despre cantare: un spectacol de divertisment interesat, muzica cum spusei ok, lume dansanda, un pic de goliciune barbateasca datorata caldurii si niste plete in vant pe la nostralgici, fete dragute - din alea pitice, care si daca au 30 de ani arata tot ca la 14, cu blugisori si tenesei:)) Am vazut si cateva "pisi", cu poshetica, cu palarie/jobenel, par intins cu placa, maieuas de la Zara - colectia noua si pantalonei "schinii" nu blugi! Balerini, conversi, sandale, multa bere. Pipiul! Pipiul a fost un cosmar. Rusine toi-toi..sa trimita numai 4 ecologice la atata puhoi de lume?! Noroc cu amplasarea organului pishicios masculin..stateau si se prelingeau baietii "la gard" de iti "ierea" mai mare dragul sa le vezi spatele. In rest frumos. Lume buna, cum zisei. Dupa 5 ani in care Dna. D m-a carat cu ea la lansari si mi-a aratat sau sugerat subtil care este diferenta intre jurnalisti si fripturisti am mai tinut minte numai cateva nume si cateva fetze. Alea placute:) Ma dor talpile de la sarit pe loc, ma dor palmele de la batut din dansele. Berea buna si rece, am servit cu moderatie caci tiu la permisul de conducere. Dar! Am dansat mai mult si mi-a placut mai mult la Depeche Mode, de unde intelegem ca aia este cumva generatia mea. Acesti domni care au prestat au fost ok si ar fi fost si mai ok daca nu faceau comentarii legate de afirmatia lui Basescu, caci doar eram la antren si divertisment, nu la inca o revulutie. Ah! Si am uitat sa mentionez! Mie mi-a placut basistul, ala mai maronel. Cred ca am ceva cu basistii.
Avem si poza si video. Nokia N90 este o super scula de device sau gadget sau ce o fi el, caci face mult mai multe decat imi imaginam. Sa ne traisca..iasca..iasca..Bahtalo!o!o!o!
Maine reviu cu gandul de dupa somn. Care va fi altul, mai bun. Poate maine o sa va sugerez sa purtati "purple". Tuturor.
Noapte buna computer, noapte buna blog.