Friday, April 27, 2007

Bridges of Terabithia si Pan'a Labirinth






Doua filme cu afise foarte bine realizate. VEzi posterul si inainte de trailer iti spui : Super! Aventura, povesti cu copii, magie, super decoruri si costume, mega-efecte speciale, sigur este ceva de vazut. Da. Este ceva de vazut insa sunt doua filme care nu au nici o legatura cu copii. Da, avem aventura, avem decoruri minunate, poveste..dar avem si cate un copil (in fiecare film) care moare! Cum sa te bucuri de un film in care moare un copil??Sau cum sa il recomanzi cuiva? Am vazut Labirintul lui Pan din greseala! Pentru ca eram tampita de oboseala si am vrut sa vad Podurile din Terabithia - care inca nu era la cinema. Dar! Am zis: tot poveste, tot cu magie si minuni. Ei bine, am suferit la filmul asta ca un caine. Intr-o sala in care mai erau doua "mall-ise" cu roz si mov care habar nu aveau la ce film intrasera. Apoi am vazut acasa Podurile din Terabithia. Si jumatate din film m-am bucurat, si mi-a placut prietenia celor doi copii, si taramul magic pe care il descoperisera...Apoi moare cineva. Cu toata maturitatea si experianta (vis a vis de filme si efecte speciale si cacat cu mac) m-a facut praf. Mi-a trezit toate amintirile si toate durerile ascunse de luni de zile. Cum sa ma astept la asa ceva? Nu apare in nici un trailer si niciunde o informatie despre moartea copilului..ca doar nu sunt tampiti. Da, este o poveste despre o prietenie magica, insa este o poveste in care are loc o tragedie. si apoi magia continua.


In fine. Nu recomand filme care fac oamenii sa sufere, in nici un caz nici unul din filme nu este pentru copii!


No comments: