Thursday, April 26, 2007

Lhasa de Sela..



"He venido al desierto pa irme de tu amor,
Que el desierto es más tierno y la espina besa mejor!
He venido a este centro de la nada pa gritar,
Que tú nunca mereciste lo quetanto quise dar"

"La route chante / Quand je m’en vais / Je fais trois pas… La route se tait
La route est noire / À perte de vue / Je fais trois pas… La route n’est plus
Sur la marée haute / Je suis montée / La tête est pleine / Mais le cœur n’a / Pas assez
Mains de dentelle / Figure de bois / Le corps en brique / Les yeux qui piquent
Mains de dentelle / Figure de bois / Je fais trois pas… Et tu es là
Sur la marée haute / Je suis montée / La tête est pleine / Mais le cœur n’a / Pas assez"

Imi place Lhasa pentru ca ma face sa vreau sa stiu ce spune. Mi-a placut ca este modesta, ca a bucurat-o sala plina. Pun pariu ca habar nu avea ca in Romania este asa de cunoascuta. Imi place Lhasa pentru ca este un amestec de culturi, este o combinatie de stiluri, de limbi. Imi place Lhasa caci canta din tot sufletul. Nu e siropoasa, ci mie mi se pare profunda. Imi place Lhasa pentru ca piesele ei sunt repede de tinut minte. Imi place Lhasa.

No comments: