Friday, April 27, 2007

It's all gone Pete Tong


am vazut filmul asta de multe ori. de fiecare data cu aceiasi minte si cu ochiul de prima data. inca imi place muzica din film, imi place povestea, imi vine sa vomit cand Frankie iese in living cu mucii atarnandu-i pe fatza, drogat muci. inca imi vine sa ma asez pe podea (ca in zilele in care imi era foarte rau si nu vroiam decat sa mor ca sa scap de toate) cand ascult Penguin Cafe Orchestra. Am avut cateva dimineti in care pentru a imi ridica moralul si a uita de cacatul de viata minunata, imi puneam castile si ascultam la maxim soundtrackul. apoi deschideam pe jumatate de ecran un document si imi faceam treaba si pe cealalta jumatate din ecran filmul curgea. Zile si documente intregi. My favorite song - Schwab " dj's in a row". De ce imi place filmul asta de fapt? Pentru ca e VIU. Pentru ca e bine jucat si bine gandit. Nici macar nu imi pasa daca a existat un Frankie sau nu. Imi place povestea. Imi place pana si de balosul animal cu sortzulet care ii cara lui Frankie praf cu lopata. Imi place lupta dintre ei doi. Tare. Si imi place cadrul cand ii spune " i love you too" si apoi il impusca. .Imi plac iubirile care se termina asa tragic:)) Oricum e un film "de vazut".

1 comment:

Anonymous said...

Si eu am vazut filmul de o gramada de ori si de fiecare data il vad cu aceeasi fascinatie. Mai mult de atat, de cand am vazut filmul acum cativa ani ascult la radio in fiecare weekend emisiunea de la bbc a lui Pete Tong.