Friday, April 27, 2007

Mi vida sin mi

"esta eres tu..con los ojos cerrados.."
Desigur aveam soundtrack-ul inainte sa stiu despre ce film vorbim. O copie facuta de cineva care s-a gandit " o fi cine stie ce film de-al asteia cu spaniolii si sud-americanii ei". Si asa a fost. un film de-al meu. Povestea este a unei fete care desi este f. tanara are o familie, un sot si doi copii. Si o viata obisnuita, cam modesta. Trist film oricum. "Ann learns that she has only a few months to live. She makes a series of goals to complete before her time on Earth comes to an end."




Si aici eu ma gandesc: nici noi nu stim cate luni mai avem de trait de fapt!Nu e in regula daca ne ocupam de cei care raman dupa noi, din timp? (Azi am o zi trista. Pentru ca am plans jumatate de noapte dupa Schultz..Si am fost suparata pe el, si l-am facut "tampit", desi il iubesc foarte tare, si imi este foarte dor sa il vad, asa rar de tot...treaz sau nu...sa il aud zicand "ce faci sor'meo?")

2 comments:

L'emmerdeur said...

nu stiu ce legatura este intre "my life withot me" si sud-americanii tai. filmul... e britanic 100%

Mikidos said...

:) OST-ul avea acest nume (Mi vida sin mi), eu nu eram in tara, colegii mei de munca habar nu aveau despre ce film era vorba pentru ca nu aparuse inca in Romania, dar noi primeam soundtrack-ele:) Mi l-au copiat crezand ca e un film spaniol..Asa mi se copiau mie toate coloanele sonore in vremea aia..Nu e nici o legatura intre sud americani si film:) E un "film de'al meu" - de-al asteia..