Tuesday, April 24, 2007

Grey's anatomy+Prison Break+Lost+Desperate Housewives






cred ca la mine orice dureaza mult si bine este considerat bun. Pentru ca ma face sa astept. Desi mie nu imi place sa astept. Nebunia a inceput cu LOST, a continuat cu Desperate housewives si apoi cu Prison Break. De unde intelegem ca am totusi timp. Dupa Prison Break am zis ca ma opresc, noptile mele, singura in pat tre' folosite la somnic. Ajunsesem sa plec la filmare dupa numai doua ore de somn. Aveam cumva de ales: vad seria pana la capat si am o zi minunata pe campiile patriei sau dorm cateva ore in plus si toata ziua sau zilele cat filmez o sa ma gandesc ce au patit oamenii aia..


Apoi Dona mi-a spus ca ea se uita numai la Grey's anatomy. Ca e un serial faimos in state si ca e si de ras si de plans. Asa ca am luat-o de la capat. Ma feresc de "24". Monica zice ca e bun, dar nu mai pot sa inpce sa vad nimic care dureaza. Si asa sunt cumva in urma cu astea pe care le deja urmaresc.

Ce imi place de fapt? Imi place ca e ca si cum cineva ar filma ce se intampla in fiecare zi la noi , in lumea noastra, in viata noastra. Imi place continuitatea, imi place ca mereu are loc ceva care te poate face si sa plangi si sa razi. Imi place un scenariu scris bine. O poveste care te tine cu sufletul la gura. Ce ma enerveaza? Ma enerveaza ca se termina exact cand eu ma obisnuisem cu pozitia mea din pat, cu muzica din spatele imaginilor (I was made for you..)

Dar! ca sa lamurim ceva. Nevestele disperate erau niste verze toate. Sorry! Nu am vazut atatea nebune la un loc niciodata. Am vazut o serie si mi s-a luat..
LOST e un fenomen.
Prison break il are pe frumosul si nu are nevoie de nimic altceva.
Grey's anatomy are si sare si piper, si sex si lupte si tot ce vrei..
asta imi place deci cel mai tare.Azi.

1 comment:

rom-cinema said...

cel mai bun e Desperate Housewives......fara nici o indoiala...am vazut si Anatomia lui Grey si Lost dar Si prison Break..
Dar avantaj au nevestele...si conduc detasat..