Monday, March 9, 2009

3. Isprava duhului roscovan

Eu cartea asta cred ca am citit-o la Motru, la nasa. Verii mei mai mari aveau o multime de carti si reviste, in lada de la capul patului. Mi-a placut atat de mult aceasta poveste..am cautat cartea ani de zile. Am acum un exemplar nou, frumos dar nu am putut sa renunt la paginile vechi, cusute de mine cu ata, cele din exemplarul vechi. Caci da, mai sunt pagini si de pe vremea aia:))
Desi am citit pe net parerea Dianei Soare , eu nu am simtit acele povesti ca fiind horror...stiu ca am suferit pentru ca a patit ceva un gandacel, i-a taiat capul o roata de carutza, sau asa ceva (o sa recitesc)..insa cu mintea mea de atunci nu am simtit grozavia ..sau tristetea..ciudat..Eu eram fascinata de desenele din carte, de frumusetea catelului. Am iubit asa de mult cartea asta, am visat-o ani la rand..Fetitza aia grasutza..

A treia carte a copilariei mele. Numerele nu conteaza, le trec asa pentru a imi fi mai usor:)

2 comments:

Unknown said...

Buna, mikidos! Unde ai gasit cartea in editie noua? O caut si eu, dar nu am gasit decat exemplare vechi...

Mikidos said...

nu e editie noua, e veche!