Monday, March 9, 2009

5. Cartile cu povesti



Astea doua carti nu is luate din anticariat ci sunt chiar cartile mele, de asta arata asa de rau:(
Alti copii poate aveau grija de cartile lor, eu le-am iubit si citit pana au ajuns asa cum se vede mai sus. Ce povesti frumoase si ce ilustratii, ce imi placeau papucii aia ascutiti pe care ii purtau printii:)) O sa caut si Cartile cu povesti 1 si 3. Sper sa gasesc in anticariat..

(Pe Doi feti cu stea in frunte scrie frumos cu stilou rosu: Pentru invatatura si purtare, anul scolar 1983/84 Cl. I H, invatatoare Maria Zissu. Premiul meu..ce frumos..)
In cartea cu povesti avem: Aleodor Imparat, Doi Feti cu Stea in Frunte, Un ochi plange, unul rade (care ramane favorita mea) si Cele douasprezece fete de imparat si palatul cel fermecat (alta poveste care mi-a umplut visele de magie)

No comments: