Monday, March 9, 2009

Cartile din mama Rusie






































































Am pus totul pe o pagina, lipseste Doctorul AuMaDoare despre care am scris acum multa vreme.

1. Povestile fermecate rusesti - 17 povestiri populare, prelucrate de scriitori rusi.
2. La Golful Marii - 12 povesti frumoase, frumoase
3. Din lumea vrajita a plantelor - povestiri pline de invataminte, despre cum trebuie sa pretuim natura.
4. Poftiti in arena - am iubit asa de mult cartea asta...Si povestea cu puiul de vulpe si tigrul..
5. Aventurile lui Habarnam - http://habarnam.ro/, nu cred ca mai am ce sa scriu despre aceasta carte atat de iubita de toti cei apropiati de varsta mea..
6. Cei trei grasani - eu mi-am dorit ani de zile cartea asta. Pentru ca o aveau Lili si Gina, vecinele mele. Pentru ca era o carte cu coperti groase..pentru ca il iubeam pe mostenitorul Tutti..pentru ca mi se parea cea mai frumoasa poveste ever..

No comments: