Monday, March 9, 2009

Pentru cautatorii de carti

In ultimi ani mi-am facut o micutza colectie. Cele mai multe carti rare pe care le-am cumparat sunt desigur cartile copilariei, cele pe care le citeam luandu-le imprumut de la vecinele mele "instarite". Acum am o parte din ce mi-am dorit..insa nu ma pot opri din cautat. Am cautat pe Google dupa numele cartilor. Exista mai multe siteuri insa eu am gasit unul care mi-e ok si de unde mi-am comandat deja carti, astept sa soseasca si va voi povesti despre ele:)
Site-ul cu pricina este Coltul colectionarului.
Voi pune un link permanent aici pe blog si va invit sa va cautati si comandati carti la ei. Azi am gasit o carte pe care o cautam de multi ani..Nu i-am vazut coperta niciodata pana azi, cumva am gasit cartea, de la pagina 5 incepea aventura. Desigur nu avea final, insa avea numele trecut intr-o nota de subsol, scris mic. Robinsoni pe planeta oceanelor. Am dat comanda azi, sper sa vina curand, abia astept sa o recitesc!

Intre timp fac curat in ganduri si intre cartile copilariei:)

No comments: