Monday, March 9, 2009

Cartile copilariei mele

Nea Grigore aduna 100 de carti care ar putea sa bucure copilaria copiilor nostri, asa cum au bucurat-o candva pe a noastra. Despre o parte din aceste carti am scris candva, insa mi am dat seama ca de fapt eu strang de luni de zile aceste carti. Muma-mea a trimis la bunica o buna parte dintre ele, insa cele mai importante au ramas in Bucuresti. Urmeaza etapa de fotografiere a copertilor si ..poate cate o vorba doua despre cartile mele iubite.

http://cartilecopilariei.blogspot.com/

1 comment:

Lucian said...

Am vazut ca pe blogul ala se intra doar cu invitatie. Oricum, unii fac mai mult ecit sa pozeze niste coperti. Iar ce am scris pentru Povesti nemuritoare e doar un exemplu. Ideea e ca entuziasmul trebuie concretizat in mod practic - in ceva palpabil. Unele din cartile postate aici sunt deja scanate, mai bine sau mai putin bine (din pacate nu toti fac treaba de calitate). E si asta un inceput.